Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Karlijn Smulders 2 november 2018 19:52
Annie stond jaren klaar in de kantine met een warm bakske thee en warme woorden. Altijd in voor een gezellig praatje. Wat heeft ze zich ingezet voor desk. Voor de familie gecondoleerd en heel veel sterkte. Annie rust zacht.
Marc IJpelaar 2 november 2018 19:50
Heel veel sterkte aan alle nabestaande. Annie was een prachtige, lieve en gezellige vrouw. Een groot gemis voor iedereen.

Rust zacht Annie.
Stan Laros 2 november 2018 19:50
Lieve Annie
Woorden schieten tekort. Wat een prachtige vrouw was jij. Zoveel betekent voor de club. Je stond altijd voor iedereen klaar en niets was je teveel. Altijd in voor een praatje en altijd een luisterend oor. Ik zal je enorm missen. Heel veel sterkte voor de familie.
De Feestcommissie 2 november 2018 19:42
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel kracht voor iedereen die haar gaat missen.

Lieve Annie,
Paar weken geleden ben ik nog bij je op de koffie geweest met een kaartje en bloemen namens de Feestcommissie. Wat vond je het leuk en attent! Je zei nog: Rachel als ik van alle kaarten, bloemen, berichtjes en medeleven beter zou worden, je wel 100 zou worden. Het heeft alleen niet zo mogen zijn. We hebben uren zitten praten en fijne herinneringen opgehaald. Lieve Annie al die aandacht kwam jou toe. Je verdient het, bedankt voor alle mooie jaren en goede zorgen. In hart en nieren een Deskvrouw. We gaan je enorm missen.

Peter Klijn 2 november 2018 19:40
Gecondoleerd
Veel sterkte met dit verlies.
Met Annie hebben we een heel lieve vrouw en een echt clubmens verloren
Joost Verboven 2 november 2018 19:36
Wat een prachtmens is ons ontvallen... Ik denk vooral terug aan de Sinterklaasavonden bij DESK waar Annie steevast aanwezig was om de Sint en Pieten te ondersteunen waar ze maar kon.
Altijd aanwezig in ons clubhuis en altijd even lief en attent.
Annie, rust zacht. Je zal gemist worden door velen!
Rens de Vries 2 november 2018 19:34
Gecondoleerd Familie en dierbaren van Annie
Max Mertens 2 november 2018 19:28
Gecondoleerd met het verlies van deze geweldige, inspirerende en bovendien lieve vrouw.
Ik ga je missen Annie. Bedankt voor alles en rust zacht
Fam.bergmans Frank connie Timo Stef 2 november 2018 19:26
Lieve familie van annie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.
Annie was echt zo'n lieve vrouw altijd in voor n praatje en zo meelevend.nogmaals sterkte.
Michel Welten 2 november 2018 19:22
Familie gecontroleerd met dit groot verlies van deze lieve vrouw heel veel sterkte de komende tijd familie