DESK verliest de laatste bekerwedstrijd

Helvoirt VR1
DESK VR1
13-09-2020

Scheidsrechter:   P.F.J.M. (Peter) Coppens
Zondag 13 september. Vandaag staat onze laatste bekerwedstrijd op de planning, uit tegen Helvoirt VR1. Gelijkspel zal voldoende zijn om door te gaan in de beker.
DESK begint gelijk scherp. Lauri krijgt de bal en geeft een steekbal op Esther, de keeper van Helvoirt zit er helaas net bij. Helvoirt krijgt 2 goede kansen om op voorsprong te komen die zij niet benutten. Onze verdediger maakt hands, waardoor we net buiten de 16 een vrije trap tegen krijgen, 1-0. Het gaat gelijk op en beiden teams proberen hun acties te maken. Nienke komt vrij op het middenveld en speelt een diepe bal op Esther, die hem afmaakt. 30ste minuut 1-1. 37ste minuut maakt Helvoirt de 2-1. Na de rust krijgen beide teams kansen die gelijk worden afgemaakt 3-2 voor Helvoirt. Nog 15 spannende minuten op de klok. We blijven kansen creëren voor ons zelf om de gelijkmaker te scoren. Helaas blijft de stand op 3-2 en verliezen we onze laatste bekerwedstrijd.

Volgende week staat onze eerste competitiewedstrijd op het programma.
Zondag 20 september DESK VR1 - Wilhelmina VR1 12:00uur.
Support your locals!

Verslag geschreven door: Naomi Koenen