Kanjers, JO8-1 en JO8-2 maken indruk op onderling toernooi

21-11-2020
09:00

Zaterdagochtend vroeg hebben een paar talentjes van de Kanjers, JO8-1 en JO8-2 zich verzameld op de Eikendijk. Dit keer niet om onderling een wedstrijd te spelen, maar juist meerdere wedstrijden achter elkaar. Er werd door trainer Gijs van Gorp in samenwerking met Dorenda de Haan een heus 4-tegen-4-toernooi georganiseerd. Dit werd superpositief ontvangen door de jeugd. De wedstrijden begonnen rond 9.00 uur en het hele toernooi was afgelopen rond 10.00 uur. De heren en dame werden ingedeeld in vier teams; Juventus, Barcelona, Liverpool en Bayern München. Het waren spannende wedstrijden maar uiteindelijk werd de spannendste wedstrijd gespeeld tussen Juventus en Barcelona. De winnaar van het toernooi is geworden: Barcelona. Alle kinderen kregen een gouden plak vanwege hun deelname, maar de spelers van Barcelona werden extra beloond met een klein presentje.

Geschreven door: Dianne van Gorp

Foto: Gijs van Gorp