DESK dendert over NEO in de Regio Cup

NEO'25 JO11-1
05-06-2021
10:00

We schrijven zaterdag 5 juni als de sportparken in de regio eindelijk weer gastploegen mogen ontvangen en er weer tegenstanders van andere clubs op het veld staan. De ploeg van Mees van der Pennen zal na de Regio Cup afscheid nemen van Ahmet Yavuz Kondakci die zijn contract bij NAC heeft getekend. Gefeliciteerd Ahmet en trotse teamgenootjes van hem bij DESK.

Vandaag mocht er gespeeld worden tegen de buren van de Midden-Brabantweg, NEO'25. Het is gelijk DESK dat de duimschroeven aandraait en de tegenstander flink onder druk zet. De fanatieke voetballers van v/d Pennen weten NEO'25 op eigen helft vast te zetten. Een enkele keer komt NEO'25 onder de druk van DESK uit en weet het keeper Floris Verschuren aan het werk te zetten.

Beide doelmannen houden hun doel niet schoon en het is Floris die 9 treffers minder incasseert dan zijn collega aan de overkant. Met een ruime overwinning, 11-2, stapt DESK JO11-3 van het veld en maakt het zich op voor de volgende wedstrijd in de Regio Cup. Volgende week zaterdag de kraker uit tegen de Blauw-Witten van SV Capelle aan de Juffrouwsteeg in het altijd gezellige Sprang-Capelle.

Succes boys!

Verslag: Dieter Cleijn