Dames krijgen klop van Bork

DESK VR1
09-09-2018

Scheidsrechter:   S (Simone) vanManen

Vandaag stond de tweede bekerwedstrijd bij onze buren in Waalwijk op het programma. Om 10.00 uur gaat de wedstrijd Baardwijk VR1 - DESK VR1 van start. We beginnen slap aan de wedstrijd. Onze tegenstander was steeds een stapje eerder en oogde fitter dan wij. Baardwijk kreeg een vrije trap rond onze 16 meter die er feilloos ingeschoten werd. Doordat Baardwijk hun fellere spel door blijft zetten, en wij er geen antwoord op hebben, volgen de 2 en de 3-0 nog voor rust.

In de rust peppen we elkaar op om er weer vol voor te gaan. We staan beter te spelen dan voor rust, we laten ook zien dat we voor elkaar willen vechten. Aan onze zijde werden te weinig kansen gecreëerd en lukte het niet om onze achterstand weg te werken. Uiteindelijk maakt Baardwijk nog de 4 en 5-0.

Vandaag was een wijze les, we hebben nog twee weken om alle zeilen bij te zetten en te zorgen dat we klaar zijn voor de start van de competitie.

Volgende week de laatste bekerwedstrijd om 13.30 uur uit bij Schijf VR1.

Support your locals!

Door: Kim van der Linden