Trainingspot tussen de JO13

31-10-2020
11:00

De eerste wedstrijd voor onze EUFA-C Trainer, Joost-Willem Bink, stond afgelopen zaterdagmorgen op het programma. Joost en Jody hebben gezamenlijk de KNVB cursus voor EUFA-C trainer met goed gevolg afgerond en daar het diploma voor ontvangen.

Afgelopen zaterdag kon Joost gelijk de theorie in de praktijk brengen tegen de ploeg van Fabio v/d Lee en Richard Kleijnenbreugel. In de eerste helft begon DESK JO13-1 overtuigend en stond het voor de rust met 2-0 voor. Doelpunten kwamen van de voeten van Siem Rombouts en Ché Cleijn.

Na rust denderde de ploeg van Bink en Van Delft door. De derde treffer werd fraai door Stijn v/d Pas binnen geschoten. De vierde treffer van DESK JO13-1 werd voorafgegaan aan een complete schiettent. De defensie van DESK JO13-2 en doelman Thijn Delsasso wist veel doelpogingen te weerstaan, maar het kon niet voorkomen dat Mats van Gestel de 4-0 op het scorebord zette.

Ché Cleijn was voor de tweede keer deze wedstrijd doeltreffend. Een diepe bal op Ché wist Cleijn in de sprint voorbij de uitkomende Thijn Delsasso te prikken. Met veel kansen voor de boys van Bink werd de eindscore op 6-0 gezet door een treffer van Jules.

Een lekker trainingspotje op het hoofdveld aan de Eikendijk onder leiding van de uitstekend fluitende scheidsrechter Dick Jol (Delsasso).

Verslag: Dieter Cleijn